Tecartheraphy (ısı kontrollü radyofrekans) işlemiyle ameliyatsız genital estetik ve idrar kaçırmaya son!

Gülerken, hapşırırken, öksürürken, karın içi basıncınız her arttığında istemsiz idrar kaçırma probleminiz varsa, cinsel ilişki esnasında haz alma ve orgazm olamama problemi yaşıyorsanız, genital organlarınızın görünümünden memnun değilseniz, menopoz dönemi vajinal kuruluk, ilişkide ağrı şikayetleriniz varsa, artık mükemmel, yan etkisiz, hızlı ve konforlu bir çözümümüz var. “TECARTHERAPY ISI KONTROLLÜ RADYOFREKANS”

Genital organları yerinde tutan ve destekleyen dokular pelvik taban olarak adlandırılır. Pelvik tabanın fonksiyonu bozulduğunda pelvik organlar aşağıya doğru yer değiştirir ve vajende genişlik, gevşeklik hissi, idrar kaçırma, cinsel haz ve orgazm olma problemleri gibi genital, seksüel ve üriner şikayetler ortaya çıkar.

Ayrıca ilerleyen yaş ve menopoz sonrası dönemde vajinal kuruluk, ilişki sırasında ağrı, kanama, kaşıntı, idrarda yanma, idrar tutmada zorluk, ciltte elastikiyet azalması, gevşeme, kuruluk ve çizgilerin artması gibi sorunlar ortaya çıkar.

Ve bütün bu şikayetler kadınları mutsuz eder ve güven kaybı yaşamalarına neden olur. Artık ısı kontrollü radyofrekans ile vajinal gevşeme, idrar kaçırma ve vajinal incelme şikayetlerinden ameliyatsız kurtulabilirsiniz.

Şimdiye kadar tüm bu problemler için uygulanan ameliyatlara yan etkisiz, hızlı, konforlu bir alternatif olarak ortaya çıkan RF(Tecartherapy) ile

Vajenin sıkılaşması, cinsel uyarı, haz almada, orgazm olmada artış.

İdrar kaçırma tedavisi

Vajinal incelme tedavisi ve genital estetik problemlerinizin ameliyatsız tedavisi mümkün olmaktadır.

Urogyn C500 ile Vajinal Gençleştirme (Vajinal Gevşeme Sendromu)Vajenin gevşemesi ve sıkılığını kaybetmesinde en çok gebelik süreci ve doğum olayı sorumludur. Menopoz, kilo alıp verme periodları, sigara kullanımı, hormonal bozukluklar, geçirilmiş genital cerrahi diğer sorumlu nedenlerdir. Özellikle genetik ve yapısal olarak kas ve bağ dokuları zayıf olan kadınlar, kronik öksürüğü, kronik kabızlığı olanlar, doğum yapmamış olsalar bile genital taban hasarı ve vajinal gevşeme problemi ile erken yaşlarda karşılaşabilirler.

Gebelik sürecinde rahmin büyümesine bağlı olarak karın içi basıncın giderek artmasıyla genital organlar aşağı doğru itilir ve genital taban sürekli olarak stres ve zorlanmaya maruz kalır. Vajinal doğum sırasında genital yapıların önemli derecede gerilmesi, bu yapıların fazlaca zorlanması, yapısal ve fonksiyonel değişikliklere neden olur ve bu değişiklikler kalıcı olabilir.
Sezeryan ile doğum yapan kadınlardaki genital taban hasarı, vajinal yoldan doğum yapan kadınlarda daha azdır ancak esas hasarı gebelik sürecinin verdiği unutulmamalıdır. Bu nedenledir ki vajinal doğum olayının olumsuz etkileri önlense bile, gebelik sürecinin gevşetici ve anatomiyi bozucu etkileri kalıcı olacaktır.

Urogyn C500 ile İDRAR KAÇIRMA TEDAVİSİ
Vajinal kanalın sıkılığını kaybetmesi ve gevşemesi ile birlikte yaşanan, kadının hayatını kabusa çeviren, idrar tutamama, idrar kaçırma problemi genellikle gebelik döneminde ortaya çıkar. Vajinal doğumda en sık ve en fazla etkilenen bölgenin ön kompartman olduğu bulunmuştur, doğum sonrası kadınlarda idrar kaçırma daha sık görülür.

İdrar kaçırmadan sorumlu bir başka önemli faktör de ilerleyen yaş ve menopoz sonrası dönemdir. Cilt ve bağ dokusuna sağlamlık ve esneklik veren elastin, kolajen, hyaluronik asit sentezindeki azalma 30’lu yaşlarda başlar ve menopoz sonrası dönemde östrojenin azalmasıyla birlikte hız kazanır. Menopozdaki kadınların %60’ında az ya da çok idrar kaçırma şikayeti vardır.